Creative Concept Art Direction Integrated Campaign Ambassador Casting Production
Charlie Paris unveils the second model in its new GR range, the GRX III Evo, a field watch inspired by alpine sports and designed for adventure. Embodied by French mountaineer Symon Welfringer, specially cast for the occasion, the campaign revolves around a central film, photo-reportage visuals, and a dedicated graphic ecosystem. The narrative approach offers a dreamlike vision of outdoor performance, where technical prowess, exploration, and contemplation intertwine—a suspended moment in the heart of frosty blue-toned mountain landscapes.
Charlie Paris dévoile le deuxième modèle de sa nouvelle gamme GR, le GRX III Evo; une field watch inspirée des sports alpins et conçue pour l’aventure. Incarnée par l’alpiniste français Symon Welfringer, spécialement casté pour l’occasion, la campagne s’articule autour d’un film central, de visuels photo-reportage et d’un écosystème graphique dédié. L’approche narrative propose une vision onirique de la performance en plein air, où technicité, exploration et contemplation s’entrelacent. Un moment suspendu au cœur de paysages montagneux aux nuances de bleu givré.